ΤΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:

εξετάσεις και υπηρεσίες για τα ζώα σας:

• Αιματολογικές -  Βιοχημικές
  • Βιοψίες -  Κυτταροπαθολογικές
  • Παθολογοανατομικές (Νεκροτομές - Ιστοπαθολογικές)
  • Παρασιτολογικές - Ορολογικές
  • Οφθαλμολογικές - ΩΡΛ
  • Ακτινολογικές - ακτινογραφίες
  • Υπερηχογραφικές εξετάσεις - υπέρηχος
  • Χειρουργικές επεμβάσεις και στειρώσεις με άμεση παρουσία χειρούργου αν απαιτείται.
  • Μονάδα εντατικής θεραπείας
  • Καθαρισμό δοντιών με υπερήχους
  • Χρήση ειδικού τύπου ηρέμισης (όχι γεν. αναισθησίας) για τον καθαρισμό δοντιών αλλά και μικροεπεμβάσεις σε συνδυασμό με αντίδοτο για γρήγορη  ανάνηψη. Παρέχεται έτσι, ασφάλεια κατά την ιατρική πράξη, εξασφαλίζεται η εύκολη μεταφορά του ζώου, ενώ αποφεύγεται η γενική αναισθησία και οι κίνδυνοί της.
  • Λιθοτριψία με υπέρηχους
  • Εμβολιασμοί (με κλινική εξέταση και δωρεάν παρασιτολογική κοπράνων σε (κάθε εμβολιασμό σκύλου ή γάτας ). Παρέχει διπλή ασφάλεια για την υγεία του ζώου και του ιδιοκτήτη.
  • Τηλεφωνική ή με SMS ειδοποίηση-υπενθύμιση εμβολιασμών και άλλων ιατρικών πράξεων
  • Post-mortem & εργαστηριακές για άλογα
  • Ενδοσκοπήσεις
  • Ηλεκτρονική ταυτοποίηση – τοποθέτηση chip(τσιπάκι)
  • Κτηνιατρικά φάρμακα και σκευάσματα

στα πλαίσια της πρόληψης προσφέρεται

•  Δωρεάν παρασιτολογική εξέταση κοπράνων με κάθε εμβολιασμό, σκύλου και γάτας ασχέτως ηλικίας και επαναληπτικότητας. Παρέχει διπλή ασφάλεια για την υγεία του ιδιοκτήτη και των σκύλων - γατών
  •  Τηλεφωνική ή με SMS ειδοποίηση-υπενθύμιση εμβολιασμών και άλλων ιατρικών πράξεων..
  •  Συνεχής ενημέρωση-εκπαίδευση των ιδιοκτητών με φυλλάδια πρόληψης ασθενειών και ζωοανθρωπονόσων, φροντίδας σκύλου - γάτας,διατροφής, νομοθεσίας, κ.λπ.
  •   Συνεχής ενημέρωση για καινοτομίες σε φάρμακα, διατροφή, πρόληψη ασθενειών των σκύλων και των γατών
  • Εφαρμογή προληπτικού γηριατρικού προγράμματος

Διαρκής προσπάθεια μας να είναι προσιτό το υψηλότερο  επιπέδο παροχής υγείας και φροντίδας.

Λοιπές παροχές:

• Καλλωπισμός - Κούρεμα - λούσιμο

Σε ένα πολύ σύγχρονο και οργανωμένο κομμωτήριο ο σκύλος αλλά και η γάτα σας θα έχει τη καλύτερη φροντίδα και εμφάνιση.

ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ - ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

riko